jag tror inte jag har fel

när jag tänker som så här.. att dom flesta ungdommar nu för tiden vill ha kul. inte ha massa regler runt sig, och inte kunna göra det man vill. tex nu när det är sol sitta ute dricka öl. gå ut på krogen på en onsdag en torsdag villen dag det än är. men jag ilf klarar inte det. mitt liv är inte till för det. det räcker en kväll så blir det mesta fel och går snett. jag vet att många klarar det när dom inte har så mycket annat. men nej, mitt liv funkar inte så. som min mamma alltid säger '' du borde leva ett tråkigt liv '' där inkluserar inte hästen för det tycker jag är kul. men jag kan inte festa som jag vill jag kan inte ens bara sätta mig men en eller två öl för det blir alltid mer. och jag är en inpulsiv människa som inte tänker efter före, specielt när det är alkohol inblandat. men men. dax för mig att lugna mig.. segt men så är det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0