OMG!

Nu har jag gjort världens äckligaste grej.. Blev kissenödig si-så där vid halv 8 - 8 snåret så jag reser mig upp och ska gå till toan. För er som inte vart hos mig så har vi en liten toa uppe på vänstersidan precis innan trappan börjar. Jag reser mig upp ilf. känner mig lite vinglig och yr som när man reser sig förfort och det svartnar för ögonen. Jag han komma in på toan innan det svartnade för ögonen. Drog ner troserna till låren och satte mig och skulle kissa. Men ser fortfarande ingen ting, Helt plötsligt känner jag hur jag snurar runt '' kullebyttor '' ner för trappan och det dånar som fan i hela huset. jag vaknar till typ i trappan och stannar när trappan vridersig lite. med fortfarande trosorna nere vid typ knäna ställer jag mig upp och fattar totalt noll. Drar upp trosorna och försöker bara fatta vad som hände.
Pappa hör jag skriker på något vänster och jag ställer mig upp och han frågar
pappa - Vad fan håller du på med ?
jag - jag vet inte. jag skulle på toa.
jag - jag ramlade.

Helt totalt i chock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0