Pallar inte

Vara kvar här nu. Pallar inte detta längre. Jag visste att dagen skulle komma. visste att jag inte skulle må så bra som jag gjort under en längre period. visste att jag är så lätt att bryta ner.
och sp när allt kommer på samma gång.. allt kommer att försvinna.. pengar, najs lya, häst, ahh allt. vad har jag kvar ?? neej det finns inte mkt då..
och jag menar ska jag gå kvar på sunkiga jävla hästhållning i sunkiga jävla dingle då eller med alla sunkena äckliga elever.. Neej fuck no.. jag gör det inte.. No way.!
Jag är så jävla ledsen och besviken. eller igentligen är jag inte ledsen igentligen rätt glad. men ändå fett ledsen pga villken egoist jag är.. ända anledningen till att jag är ledsen är för att jag inte får några pengar inte Helvette!



Fuck life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0