Psst

Nu har jag gjort ett sånt ras test vilken hudras som passar mig. Kom fram fruktansvärt många men fans ju bara ett fåtal man själv skulle kunna tänka sig.
 Tex

Manchesterterrier   
Pinscher         
Shar pei         
Staffordshire bullterrier       
Rhodesian ridgeback     
Tsjekkisk rottehund

Kan ju säga att jag är riktigt sugen på många men dom som bet mig mest va Manchesterterrier, Pinscher, shar pei.

Sen rasen Staffordshire bullterrier fatta inte riktigt. det är ju lik en pittbull men är det en pittbull eller är det en helt annan ras ?

Det har blivit mkt hund prat och jag hoppas ni inte är trötta på det men jag är så inne på detta med hund och vill så gärna ha en. Menmen. Är på bättrings vägen och känner mig bättre och bättre för varje dag. Det gör gott med vila märker jag. Mamma gjorde ju en god paj igår som jag vart onyttig och ätit till frukost. Hihi. Det får man väl när man är dålig? Ska försöka få i mig något mer att äta. Blir väl förmodligen ännu mer paj eller glass eller något onyttigt. har inte vart nyttig nu på flera dagar. men.. Vad gör det mig nu när jag är sjuk ? Heheh

Hate and love!

Kommentarer
Postat av: felicia

dvärgpinscher är en riktigt trevlig ras! :)

2011-04-07 @ 14:58:43
URL: http://poljupac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0