Random

Kul att någon random kille kollar på mig medans han står med två utav sina killkompisar och säger. '' axelsson '' min tanke va ju det kan ju inte vara mig han menar. Så säger han det igen och kollar på mig. '' Frida axelsson '' Jag undrar vad fan är det här så mitt svar blev helt chockad. '' Menar du mig ? '' Fick till svar. Ja heter inte du frida axelsson.?

Helt random aldrig sätt denna kille förut och inte hans kompisar heller. Fyllde tydligen år för han hade massa balonger runt sig och hans vänner grattade honnom. Men ja där ser man.

Alla känner apan, apan känner ingen. Sant ordspråk.

Film nu med patrik sen nana.. Blir andra filmen. '' flickan som lekte med elden '' :D




One love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0