Fredag kväll mannen nu är det fest!

Nu har jag inte fått i mig alkohol på skit länge så idag måste det flöda.. Är riktigt sugen, både min kropp och smaklökarna har saknat smaken. Nu låter jag som en alkis men det kanske finns en liten alkis inne i mig. neejdå bara det att jag gillar öl väldigt mycket :) 
 
Idag ska jag vara vild och galen och inte tänka på något.! Spikat med bäste bruden anna, cattis får vi se hur det blir. hon är tvek.! Jag är bara på på och på. Men blir till att börja sent i och med att jag måste ta mig upp till stallet och rida lite häst och så först :D Det är naaaajs! Är sjukt glad och inget skulle kunna få ner mitt humör nu.!

Love to mr alkohol.! a better hole is hard to find.

Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0