Mina drömmar och min värklighet.

Hade ju en sjukt underbar dröm natten till igår. Om mina hästar, om en fruktansvärt snygg kille, som jag nu hoppas inte bara visade sig i drömmen utan även jag kommer få stöta på här, för han va perfekt.

Sen drömmen till idag va bara äcklig. Ska berätta kort fattat. Jag hade snott en polisbil vet ej varför och den va inte svensk, den va grön och vit. På något sätt blev det en stor krock i en korse. bilen framför oxå polisbil va men stulen utav någon neger som började skuta mot mig. Jag lyckas fly kör fär ifrån men kommer inte så långt innan jag kör ut för ett stup och landar i vattnet. jag menar. Hur dålig fantasi har man inte om man ens drömmer något sånt patetiskt.

Nu har hovslagaren vart uppe ilf och slått på en sko så nu är maya ridbar igen. Riktigt gott.. Slapp skolan idag med pga av hovlagaren och senare på dagen ska jag till bup.

Duscha nu sen får jag väl vila en stund till..

Peace!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gör på bup?

2011-08-23 @ 17:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0