TjenisPenis alla kåta!

Detta är en viss kamrat till Frida som skriver, jag tänker dela med mig av ett inlägg som kommer gå rakt ner i era byxor. Så enjoy ;)

Finns det något mer upphetsande än att åka cabriolet?
Tänk att få känna vinden i håret och kjolen som blåser över knäet. Vi hade knappt hunnit en mil och jag kände redan pulsen bränna. Jag kastade en snabb blick på min kille och såg att han redan visste. Jag drog kjolen längre upp på låren och lade handen på min killes lår. Sakta lät jag handen glida upp på hans skrev. Under byxorna kände jag att han redan började svälla, medan jag lät handen glida fram och tillbaka. Han lutade sig tillbaka med ett stort leende när jag sakta drog ner gylfen och drog fram hans hårdnande lem. Mitt grepp om ratten och hans lem hårdnade när jagf hörde en bil närma sig bakifrån. Han lossade min hand och lade den på ratten. Sedan lät han sin hand glida in under min kjol. Hans fingrar fann min blöta springa i samma ögonblick som vi blev omkörda. Han drev mig snabbt och vant till välbekanta höjder och jag visste instinktivt att det var dags att stanna. Efter flera kilometers vånda och febrilt letande fann jag tillslut en skogsväg. Jag körde in på den och hade knappt hunnit stänga av motorn förrän jag slängde mig över hans styva kuk. Jag böjde mig över kuken och slickade den från roten och uppåt med småp lätta rörelser. Strax under huvudet stannade jag till för att sedan fortsätta uppåt, när jag nådde toppen lät jag den sakta glida in i min mun samtidigt som jag masserade den. För att visa honom hur våt jag var smekte jag mig själv för att sedan smörja in hans kukhuvud med min vätska. Han stönade till och jag kände hur det började pulsera oroväckande mycket i hans lem. Med hes röst beordrade han mig ur bilen. Vi gick runt bilen och möttes vi bakändan. Efter en passionerad och lång kyss vände han mig sakta runt så att jag stod lutad med händerna mot bilen, jag böjde mig framåt och drog upp kjolen över baken. Med fingrarna kände han efter om mjag var tillräckligt våt, medan han med andra handen drog ner byxorna. Nu var jag så ivrig att jag putade med baken mot hans stånd. Att få känna honom i mig var min enda heta önskan. Han tog ett steg framåt och jag kände hans hårdhet mella mina ben. Sakta förde han in toppen i mig. Gnyende lutade jag mig mot honom för att få känna hela hans längd i mig. Med långsamma tag började han att fölra den in och ut. Nu dröjde det inte länge förrän takten var viod och hetsig. snart var jag nära. Jag vred på huvudet och såg honom och flämtade med hes röst. Jag kände hur han bultande kom in i mig och jag flöt med på samma våg av upphetsning och kom samtidigt. Efteråt stod vi kvar i samma ställning och hämtade andan. När vi kommit till våra sinnen igen drog han sig sakta ur mig och jag vände mig mot honom. Vi log lyckligt mot varandra och kysstes sakta. Sedan satte vi oss i bilen igen och körde vidare, lite lugnare....

Jag förstår nu att du har fullt upp med handen i byxorna.... men är du intresserad av att läsa mer så klicka gärna in en kommentar så kanske vi kan överväga att bjuda på en till ;) puss och runk 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0