I am what I am

Jag kan bara inte fatta att orden som jag säger igentligen är en motsats till vad jag menade. Att man säger en sak för att vara på den rätta sidan av bordet man vill inte rammla över och hammna i en jobbig sitts.

Jag verkligen önskar att jag aldrig träffat dig. att jag inte visste det jag vet just nu, och vill absolut inte höra av dig mer. men hur ska man kunna säga det när man igentligen vill.? Ahh asså så komplicerat nu verkligen men fan..

Back to my world. where everything is a mess, and no one knows or understands anything.

                                        
                                        

Myss you! I detta läget hade du vetat vad jag skulle göra. För jag är totalt lost och helt tom.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0