Styrka, och mod.

Åh. igår gjorde mig lycklig.. Dagen börjar ju som vanligt att öppna min godis kalender, och igår öppnade jag som ni vet lucka 22 :) Hade eftermiddagen i stallet, så jag åkte upp och gjorde klart, slängde in hästarna och gav dom mat lite tidigt. Åkte hem och gjorde mig i ordning. Åkte till ljungkile, och det va nog bland det bästa jag gjort på länge, Sån underbar och mottaglig och förstående familj.. Rösten gjorde mig så nostalgisk, Huset, Och plattsen med. Tyvärr så gjorde det mig inte så mycket bättre, Det gav mig en mer saknad. :( Gaaassh, Längtar så mycket nu asså!!! vill att det ska gå en månad ca.! Eller iallafall den 11 jan nu!!!

Idag blir det massa jul stök. Vi har inte ens dragit en en gran, och det händer nog inte ens. Men det är skit samma. Vill inte ens fira jul nu ju. Men måste väl ändå hjälpa till. Ska upp till hästen och borsta på henne riktigt länge idag, Mamma tjatar om att hon vill med, men vette fan om jag pallar ha med henne.

Nog för mig här.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0