Mot eller ifrån vägen till bättre tider.

Nu va det ett tagsen jag slängde in något här, Så tänkte börja me att berätta lite smått vad som hänt och va som kommer hända, Födelsedagen va bra. Den va riktigt mysig, God mat laga, underbar tårta. Fick pengar, en systemkamera, och en bil som vi åkte och köpte bara en dag efter jag hade fyllt.

Just nu är det så mycket. det är väl många som vet att min svanskota pajade och där av har jag inte kunnat rida fören nu för en vecka sen inprinsip. Visst svanskotan är långt ifrån bra och det blir bara värre när jag rider. Men tyvärr så går det ju ut över min häst att jag är skadad så jusst nu är det hon som är första prio.! Sen så är det ju körkortet, Det är två dagar nu tills jag avlägger första provet. alltså det teoretiska, och jag är nervös som attan och nästan lovar att jag kuggar det, inte för att det kommer va svårt utan för att jag kommer va så jävla nervös.
Sen så skolan har ju lite skitit sig när jag både pajade svanskotan och allt med körkortet. För det första kan jag inte vara med på dom praktiska sakerna. Och dom teoretiska blir bara skit, för det ända jag ser när jag kollar i tex matte boken, är det kilometer till nästa skylt eller antal meter man får parkera innan tec en busshållplats. Det är kaaaoooooz! ;) Och inte bara att det är körkort häst och skola som vanligt. NU i skolan han vi ca 3 nationella prov i olika ämnen, Sen har vi inlämnings uppgifter och prov ut över allt det.! Det är verkligen Kaaaoozz i mitt huvud.

Min dag idag består utav att jag börjar jobba kl 15,00 sen jobbar jag väl kanske till 01,00 kanske 02,00. Massa julbord på dagsholm, så idag blir det att sporta ut med dryck och mat.. Så jag taggar som jag antar att andra gör me alkoholen. Är inte alls avundsjuk xD











Kommentarer
Postat av: Christl Arvidsson

Ta det lugnt lilla gumman du kommer klara allt med bravur :) ta bara lite djupa andetag med jämna mellanrum !! Du vet du är bäst det finns bara en av dig kram

2011-12-10 @ 14:34:25
URL: http://www.bjellakis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0