Vit jul!

Alla skriver verkligen om hur mycket dom vill ha en vit jul, Och det ända jag tänker på då är, förra året vid den här tiden va vi redan galena på en jävla snön. Kallt, Blött, halt, och avgaserna ifrån bilarna gör snön smuttsig och äcklig!. Jag är så jävla glad faktiskt om vi får en grön jul. Det hade vart riktigt skönt, Bara kunna gå ut på juldagen, med klackar och klänning, och inte känna att man behöver gå jätte sagta för att det är halt, eller behöva hoppa över alla snöhögar, Och slippa frysa ihjäl. Hur underbart som helst ju.! 

Och fan. Jag har längtat till jul nu sen i sommras, Men nu när julen är här så hade jag lätt kunnat skippa den, tror att jag kommer bli besviken som attans, för det första så vill jag igentligen inte ha några pressenter, jag fick det jag ville när jag fyllde, En bil, Cameran och så.
 Nu är det inget kvar som jag vill ha, Jag har allt. Sen så har det hänt något knasigt med min kropp igen. Får inte i mig någon mat. Äter en macka sen känns det som att jag ska spy så då måste jag lägga mig. På jul ska man äta tills man spyr men då ska det va mycket man äter..
Sen så känns det så osäkert med syrran, Hon ska boka biljeter som hon är här antingen dagen före jul alltså imrn, eller på julafton. Men hon har inte bokat biljetter så känns som att hon kommer inte komma.. Det är väl det jag ser fram emot mest. att träffa min syster som jag inte träffar så ofta.! Men vi får se.

Nu ska jag dra mig upp till stallet, Fixa iordning, Sen till ljungkile en sväng. Se you al!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0