Bättre skit.

Både igår och idag har jag faktigskt mått bra. Enda felet är nu att jag sover riktigt dåligt. Antingen så sover jag inte alls eller så vaknar jag hela tiden.. Menmen. vi löser det idag säger hon. Haha

gårdagen bestod bara av att ta sig hem, vilket blev ett litet problem, men väl hemma så va det bara att käka lite sen åka upp till stallet för att lasta på hästen för att åka till storängens dressyrcenter och hoppträna för ann-louise. Gick så super bra och fick så mycket berömm, och det va riktigt kul att höra.

Denna dagen bestod utav att gå upp vid typ 7 åka upp till storängen igen för att träna sune för ann-louise, Lika bra gick det. Super fin häst och hon gav mig mycket bra kretik och öste berömm. Så ah. då vill man ju bara fortsätta synd nu bara att min lilla häst måste vila, Hon är riktigt trött i både kropp och själ så lika bra..

Så folket. Behöver ni ha någon som rider, Hör av er ;)



Lite dålig bild men en på sune :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0