En tanke som för en kännsla.

Vet ibland inte vad jag ska säga eller göra. för att det ska bli bra. Inte bara för mig själv utan för andra med. Kan inte sluta tänka på att jag så gärna vill hjälpa folk med deras problem och ibland tar problemen över mig själv. Vet inte om man kan kalla det för snäll eller igentligen jävligt dum.

Och sen tänker man på alla personer man sårat och totalt brutit sönder. hur mycket man igentligen ångrar det men gör det om och om igen på nästan exakt samma sätt.

Men igentligen så jag kan ju inte säga att jag gjort fel, för vad är rätt och vad är fel. Ibland kan man ju vara medveten om något fast det är omedvetet som man är medveten om det. Och både att jag hjälper folk vet jag omedvetet att det är fel för jag vet att jag själv knäcks av det men vill så gärna så jag gör det ändå, precis som när man sårar någon. man kan vara omedvetet medveten om att man igentligen kommer att göra, men fortfarande vill man se om det kanske kan ändras.

Säger som så här till alla som läser. Tänk alltid ett steg före. Du kan förutspå det från början.

Om ni inte förstår nu vad jag menar kommer du någon gång förstå vad jag menar.



One love, One fuck.!

Kommentarer
Postat av: ida

du skriver bra frida!

2011-08-08 @ 22:43:10
URL: http://hjelmgren.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0