vad får man utav det ?

Folk säger att ensam är inte stark. Men i mina ögon, för mig själv och mitt eget så jo. ensam är stark, Att bygga upp ett liv själv tar mycket längre tid än om man får hjälp. allt går och allt är möjligt. och jag tänker inte ta någon hjälp utav en människa. Jag ska sätta upp ''sitatet'' en kille sa till mig, och hoppas att ni förstår vad som menas.
'' - de sägs att vägen till ens mål är långt men aldrig längre än vad du låter det bli. de sägs att hur många rader som än rimmar så är det svårt med poesi. de är mycket som ska passa och stämma, och en kör är flera aldrig ensamma.''

Och nej det kanske är rätt, det kanske är så. Men för mig nej. Jag tänker inte låta mig ta del och utnyttja andras energi på det sättet. För att jag själv ska orka. jag har hittat mitt sätt hur jag ska göra för att få min uppmärksamhet och energi som jag behöver för att klara av att bygga upp mig själv, Jag tänker inte då när jag byggt upp något brytas ner eller låta det bli fel för att någon annan hjälper mig?

Och så många vänner jag har som är ledsen för att deras pojkvänner inte gör det dom vill, eller för att dom inte träffar dom just nu ? Vad fan är det då ? Ska man ha ett förhållande så bryt inte ner varandra.? De är ju de som inte går. man måste bryta ner för att få igenom det man vill. Man måste manipulera för att komma någonstans. Och de är ju de som sårar så in åt helvette när det väl kommer fram.

Så varför när jag vet ? Varför ska jag då bli sårad  ?

Här har ni alla svar, varför jag beter mig som jag gör. varför jag inte skaffar mig ett förhållande!

Allt handlar om männskligheten. och tänker inte bli fångad utav den!

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0