Är ni mad yaao ?

Gråt aldrig över någon som inte skulle gråta över dig. Så tro inte att jag spiller mina tårar på dig. Jag är lite utav en ensam varge och jag tror jag gillar det så. antningen så tar man det eller skiter i det.

Och det är bra. se till att gör rätt val. ett val går till det andra. Det kan alltit bli bättre om man spelar korten rätt.



Tävling på g här i huset. Jag och maya ska köra vårat eget lilla race där ute på dressyrbanan som vanligt. Kör bara :D




Kärlek och respekt till alla

Kommentarer
Postat av: felicia

va e hon för ras? :)

2011-07-03 @ 22:34:48
URL: http://poljupac.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar :



Maya är en oldenburgare, men har även den gammla halvblods-stammen bak i ledet.

2011-07-04 @ 11:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0