Ennu ett påhopp.

Måste bara tala ut ännu en gång om hemska mänskligheten jag är så anti människor och där inklusive mig själv. Vill bara ge er en fråga men ska oxå svara på den direkt. Frågan lyder. Vad är det ända människan vart riktigt bra på under alla år ?

Frågan och svaret är lätt. Att döda.
Jag menar under mänsklighetens utväckling borde detta växt bort men istället bara ökat. Vi tar som exempel ett lejon. Skulle aldrig döda ett annat lejon om dom inte gör upp om revir. Visst nu säger ni mänskligheten har med revir men faktigskt inget man behöver skydda på så sätt att man åker till grannens och bombar det, för det är ju så männskligheten idag gör. Och en människa idagens läge dödar inte människor för att kunna få mat eller kunna överleva som ett rovdjur gör. dom dödar inte i onödan, men en människa kan hej villt springa runt och döda för att dom känner hat ?

inget normalt beteende från en art utav denna planet. Någonstans i generna långt långt fram blev det något fel och det blir inte bättre utan snarare sämmre.

Hatar männskligheten och jag tror att många nu ser mig som totalt dum i huvudet, men tänk på det se det ifrån alla håll och hur falska hemska många människor är.






Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0