Fejk eller inte ?

Jag har hört många åsikter nu, och jag är fortfarande helt säker på att jag ska göra inplantat, och det så fort som möjligt. Folk säger att man ska vara naturlig. men om man inte är nöjd och skäms. ska man inte få må bra och tycka om sig själv ? Många som tror att man gör det för att andra ska tycka om det, men nej. inte från mitt håll. För mig betyder det att jag ska tycka om mig själv och jag tror att det är många som tänker som jag. Men många som faktigst oxå skäms för att dom vill eller har gjort det. Jag tycker inte man ska skämmas för att man gör det man vill och känner för. tvärt om. va stolt och stå för det du själv vill och gör. det gäller allt.

Men då är min fråga. har kollat länge och på många olika kliniker, och har fått tipps bland lite olika folk. Finns det något ställe ni vet som ni kanske vill tippsa ? Ur gulligt isåfall :)


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0