Hypokondri

Jahopp. Nu ännu en gång ligger jag här i sängen. Känner på knölen jag har i käken och tror inte alls att det är en fettknöl utan tror fortfarande att jag har cancer, Jag känner mig till och med febrig och precis som att jag håller på att bli sjuk. Hmm kanske är det för att pappa kom hem ifrån norge och är nu sängliggandes pga sjukdom ? Eller är det bara ännu en av mina inbilldningar. Inte okej.. tänk om jag nu har cancer ? Detta är inte ens kul måste jag medge. detta är för jävligt. Jag lär ju åtminstonde inte missa midsommar. Planerna lutade åt antingen smögen, grebbestad eller vara hemma med vuxet folk. men faktigskt nu börjar planerna styra åt grebbestad. Men vi börjar på torsdag... Så gott folk. Jag hoppas ni taggar och ska vara galena på midsommar för det ska vi! Shohoho va alkohol det kommer drickas och kul kommer vi ha. Så måste bara tala om. mamma ha din telefon nära dig, för man vet som sagt aldrig med mig ;) Nopp gottfolk.. Nu ska lilla jag kura ner mig med täcke och kuddar i sängen och kika på lite tv, och se om det finns någon bra skit för att senare drömma om någon härlig kille där ute ? Eller vem vet. kanske blir det en mardrömm. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0