Ibland, längesen.

Det händer ibland att man tänker för mycket. men det händer oxå att man inte tänker alls. på bara denna veckan har jag vart med om båda, och jag har tänkt över saker och ting nu. förutom nu då, det va längesen jag hade sån här ångest och frustration på detta sättet. Men som sagt, man måste känna att man lever.

Skulle vilja komma in i den transen där livet är som man drömmer om. Man tror ju alltid att det kan bli bättre. Innom drömmarnas land så finns det inget stopp, men i denna förnedrande idiotiska värld så nej. det går ju inte. Så där har ni svaret på varför jag ÄLSKAR att sova. Finns inget bättre.

och så måste jag säga att jag håller på att bli galen på vädret. antingen är det oska och regn, eller bara jätte fuktigt och tung luft, jag som hade tänkt att börja ta upp träningen igen.. Måste få upp min kondition, så jag kan kubba ifrån det/dom jag behöver. skämt och sido. nej men faktigskt. har helt galet dålig kondition och med tanke på att jag inte rider dagligen så börjar man ju bli blöt. inte skönt..

Varje gången du kommer, kommer oxå katalogen över alla du har legat med.



Peace!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0