Knaaas

Måste säga att jag hatar kondition träning, för det är nästan alltid samma sak. att jag måste stanna vid vägkanten och spy. Förstår inte. Jag vet att det har med att göra att jag pressar mig själv lite förhårt men vad då. man måste ju dra på gränserna annars ger det ju inget. hahaha. men tycker det är kul. för känner jag att det är stopp är det nog stopp för det är bara några meter sen så kalvar jag. sjukt.

Mamma fick ilf plocka upp mig för att jag bara skakade och orkade verkligen inte röra på mig.. Kleen ;)

Så nu har jag fått i mig lite socker med tanke på att jag åter igen gjorde den underbara glassen jag är bäst på att göra :) Den är så god. Och medans jag slevade i mig smet utav glassen är min underbara mamma uppe i stallet och sliter och har sig. Det tycker jag är skönt. :)
¨
Hittade en skiva med bara en massa '' epa dunk '' på.. har ingen aning om vart den kommer ifrån. känner igen kanske två låtar. hahaha. kanske är det mamsen som smyg lyssnar ? eller vad tror ni.? kanske pappsen ? Vem vet ;)

Och faktigst hörrni. I miss one special boy.. he is sweet as sugar and he smells like heaven...


Pece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0