Midsommar

Ja nu va det den där dagen. Men helt ärligt. Detta är en dag som typ jul, påsk, och all annan skit som jag helt ärligt inte förstår överhuvudtaget varför vi firar, Jag tar bara saken iakt och ser det som en dag då alla häller i sig alkohol i stora mängder över allt runt om i sverige, och självklart ska man vara full och galen och fira något som just jag inte förstår vad det är vi firar. men det spelar väl ingen roll ? Alla är fulla och glada och det får väl vara det jag firar då.

Men faktigst hörrni jag längtar redan till morgondagens bakfylla och bara hoppas att min önskan som jag tjatat om kan gå i uppfyllels.

Glad midsommar alla glada.


Sup och svälj trevlig helg :D

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0