Off.. Senaste två dagarna

Det blev ju för mig som för många andra alkohol redan på torsdagen, men torsdagen va ju helt okej fast långt ifrån bra. om ni förstår. xD Alldeles för mycket tjaj på mig folk skulle förklara sina grejer och slet och drog i mig. sån är det värsta som finns, men det va stunder då jag va för mig själv oxå. typ under ölspeler '' för det mesta'' Men jaja. det va alkohol intag ilf och det va la lite det jag va ute efter.

Sen fredagen va meningen att vi skulle åkt ut till kusten, Men istället blev det att vara hemma och lika skönt va väl det, det va riktigt kul och jag hade riktigt trevligt. Och hoppas att alla andra som va där hade det med.

Och igår kan jag ju medela va den värsta dagen i mitt liv. Vaknade upp och känner världens bakfulla och att jag är sjuk på samam gång. somnar om. Åker upp till stallet efter propat i mig norska verktabletter. '' skit bra '' Sen väl hemma igen kan jag ju säga att då mådde jag inte bra. Låg och hosa och skaka under täcket så fick gå ner och ta en till verktablett. men som vanligt så svettas man ju som en gris. så ja min natt bestod av att må dåligt och vaka hela tiden.

Nog för mig. jag ska släna i mig en tabblet och försöka gå ut och hjälpa pappa med det han håller på med..


Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0