Old shit.

Jag vet inte om jag sagt det, men jag hade ju som alla andra en burk innan jag skaffade en bärbar. Och jag har koplat in den och kollat på alla gammla saker som finns i den, Så som kort, låtar, texter. ja lite utav varje fanns i denna dator. Tänkte slänga upp några texter, bara för att.

Du är den finaste pojken jag någonsinn har sätt//
När jag och du blir ett då kommer allt bli perfekt//
Du kommer finnas i mitt hjärta tills dagen då jag dör//
Du betyder mest för mig och jag hoppas att du hör//
Hålla hand i hand och i dina armar vill jag ligga//
Och glöm inte bort, du är min ängel utan vingar//
Har sagt allt jag velat säga men ord räcker inte ändå//
Och kärlek utav dig sötnos är det bästa man kan få//
Du är som en ängel, en sol och en stjärna//
Din underbara röst finns alltid i min hjärna//
Det ända jag vill är att du och jag ska bli ett par//
Du betyder allt för mig och jag kommer ge dig allt jag har//
Jag älskar hela dig, det är bara dig jag vill ha//
Snälla baby ge mig en chans du hörde vad jag sa//

Hahaha.

Häng inte läpp för att solen har slocknat//
Personer i lyckan borde ha krockat//
Men dom missade varandra fick ett gratis frivarv//
Men missen ändra världen och började skapa stilar//
Allt från livsnjutare till flera stycken hatare//
Till sånna som är smartare//
Men upp med hakan kompis, du måste tåla motgångar//
Jag har oxå vart en sån med då va vårat ord fångat//
Nu säger jag saker helt rakt ut//
Innan betänketiden tar slut//
Bortom världen finns lyckans stora kärna//
Ni kan alla gå dit, jag följer gärna//

Upp med hakan allihop, Frida skapar stämning//
Efter en natt blir ni stumma av spänning//
Lyckan är gjord men ganska kompliserad//
Finns mycket här som vi måste kompletera//
Upp med hakan, Upp med hakan//
Upp allihopa, jag ska visa vad jag kan//
Vill göra er glada, kan ni inte fatta det//
era små stackare, lömska små rackare//
Mitt hopp på alla er, Fan jag måste ha tappat det//
för det här vidare som en muntlig predika//
Lev för det stora och strunt i det lilla//
släpp lös alla problem och upp med hakan//
välkomna gud och börja hata satan//

hahahah Pinsamt men ahh.. Lite kul att läsa. :)


Kommentarer
Postat av: Nettan

fyfan va bra den va! helt ärligt :D

2011-06-21 @ 22:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0