Segt läge.

Det sägs att man ska se saker från andras vinklar och håll. Jag försöker och vet att jag inte alltid gör det.. men snälla gör det du med då. Vet helt ärligt inte vad jag ska göra för jag ger mig inte med vad jag tycker. Jag är trött på att hela tiden behöva ändra åsikt och tankar jag gör det inte nu. Denna gången är det din tur att faktigst försöka.. Orkar inte ens med det längre.. Känns som att man kanske ska packa en väska och dra ett tag eller för gott. vet inte vad som är bäst men ja. Du vet vem du är och se nu mina linjer som jag gett dig med. Du sa vart ditt börja.. Kolla vart mitt började, och säg inte att jag inte anstränger mig, det är inte så att jag kan springa efter dig som en bäbis för att få göra '' mina syslor'' Som du gör.... Peace är allt jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0