Va ett tagsen

Ja det va ju det. för längesen jag skrev, Men har näst intill glömt bort att jag hade blogg. Thihi. Och nu ska jag inte skriva va allt är pisst och tråkigt för det känns som det är de jag gjort det sista. eller ja, som senaste inläggen. Utan nu kan jag bara säga att fy fan va det har vart underbart väder och det älskar Frida, som ni alla andra antar jag.

Fast ändå nu måste jag ägna några hatord, och dom orden är tyvär emot mänskligheten. Det värsta odjuret på denna planet, Jag menar som jag sagt innan. Kolla hästarna, dom lever i flockOc, dom vet precis vem som leder flocker. hur dom ser ut när man ska flytta på sig eller inte komma nära. Dom vet exakt vart dom har varandra.

Men som vi människor. vi kan fejka ett leende och godhet, för att sedan sätta kniven i ryggen, vilket en flockmedlem från en annan art inte skulle göra utan är man accepterad så är man. Och sen, vi människor måste ju i och med det vara det mest kluvena rädda och tveksammaste ''djur'' som finns. Jag menar, jag tar mig själv som exempel. Jag har ingen aning om vad folk vill med mig, Jag har ingen aning om dom igentligen vill va vänner eller om det har en orsak. Eller samma som att den där killen, Flörtar han med mig ? eller va det bara ett blink med ögat för att han vill ha mig i säng ?

Hmm. Jag tycker allt känns så konstigt med detta med mänskligheten men då finns det någon bra människa som kommit på något bra. Se och lär.

Visste du att den som framstår som mycket stark,
ofta är den som är känsligast?
Visste du att den som lägger all sin tid på att ta hand om andra,
kan vara den som behöver pysslas om?
Visste du att de tre saker som är svårast att säga är: Jag älskar dig / förlåt/ Hjälp mig!

Och där har ni det. en överlevnads grej som är totalt fejkad.

Tyck vad ni vill och säg det gärna till mig, bara kul att höra andras åsikter. lägg lite energi och starta en diskution om vad ni tycker.



Peace and love.

Kommentarer
Postat av: kiFo

jävligt vettiga ord får jag säga...

älskar att läsa vettiga yttranden som detta!ceep the good work up!:) ciao

2011-06-06 @ 12:42:48
URL: http://www.facebook.com/kiiFo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0