Bilder Med mera

Från thailand. Tänkte ni kanske vill ha en prov smakning på det underbara landet och kanske vill ni veta vad som hände på resan. Allt kommer ju självklart inte ut men endel ;)






Här sitter jag och pappa taggade som fan på resan till thailand. :)
Här ligger vi på en utav dom sämre stränderna. Det va oxå på denna strand vi va med om något specielt. Det kom fram 6 thai pojkar och visade med händer att dom ville ta kort. Vi trodde ju så klart att dom ville ta kort på familjen samlad åt oss med våran kamera men nejdå.. Dom tog tag i mig puttades runt om mig och bråkade om vem som skulle stå nära mig vid kortet. Dom fick kortet på sin kamera men inte vi för att pappa sumpade allt. Man kan ju säga att han har en för lite hög tekniks nivå på sin telefon för han. Nyaste Htc,n och det är inte alltid lätt för han. en upplevelse för sig.



Två dagar med sol ger resultat ilf på kvällen när det är lite mörkt med ;) sitter och bara chillar med bärs och family.



Vi sitter på en resturang där det va en servitör som gick runt med en tröja där det stod WEED med stora bokstäver och '' Dont go on the gras, Smook it. ''



Underbara ramos.. Min stora förälskelse!!! Så jävla underbar pojk så ah går inte med ord beskriva.



Här kör vi poolen med! Eller Polen som simon skrev på alla kort han skulle skicka.

Får fixat mina naglar med.


UNDERBART!!!




Sista dagen kom det en häxa fixade mina fötter och tår. Jag låg där och slappade av med en blaskig cider och ciggen!! JAG BARA ÄLSKAR DET!


OCh Thai massage sista dagen!! Underbart.

Mer bilder utan texter kommer komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0