can not be

Jag har värkligen blivit pikad ända sen jag kom hem. Med det jag säger, hur jag går ja nästan allt. Det är rätt störande och jag ibland får bryt. Och nu blev jag nästan rädd vet inte vad jag ska ta seriöst och inte. men la ut ett klipp på en riktigt pantad brud som gör ett vidioblogg inlägg Kolla : http://www.youtube.com/watch?v=W5stu4JNYZI&feature=aso Och nu blir det sånna pikar som , Du är som hon. Det tog mig hela filmen att fatta att det inte va du. Frida ni är ju lika.. Ajdå. Självmord nästa men det kanske är det ni vill att man ska göra ? Varför göra sånna på hopp ? Är det jusst för att ni inte har något annat att komma med eller kanske det är så ? vad får er att tro att man inte4 blir ledsen. Jag blir faktigst det, Men vad ska jag göra. Bara att svara aj då. får väl tänka lite. Spela glad. Men varför gör man det.. Va det inte jag som sa att man skulle stå upp för sig själv.. Jag kan det ju inte ens själv.! Vet inte asså. Tyckte bara det blev jobbigt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0