Frulle

Jag va värd en god frulle med nyttigheter, men som vanligt är jag som jag är. tror att jag är super hungrig men klarar inte att äta sp mkt innan jag mår illa. haha



Sen till det nyttigaste. ;)

 Efterssom jag inte tycker om mölj dricker jag tex detta till frukost och middag ;) Super god frukost.

Men tyvär så orkade jag inte äta mer än muslin och typ 4 tuggor på brödet fören jag kände att det skulle vända igen. Hehe. har inte vart så på länge att jag mått illa, tycker jag vart super bra att jag inte gjort men kom idag men det går nog över till sen.

Eftersom det blir en dag ledigt ifrån skolan idag så har jag lovar mamma att damsuga mitt rum för en gångskull och plocka ur diskmaskinen så jag får väl göra det då.. Eller ? Orkar jag ? :S :P


Föresten alla läsare.. Ni har väl någon gång träffat någon som ni inte träffat på många år, och när ni träffar denna människ blivit både stumma tyckt att det vart en jobbig situvation, Men inte nog med det. För mig känndes det som dom åren som rusat för bi har vart som en dröm. Det va precis som att jag va 13 år igen och fortfarande hade dom fjärilarna i magen för att jag va kär första gången. Det har lixom inte ändrats någonting på presonen sen sist. inte utseende inte dialekten inte rösten, ingen ting har ändrats. Det va bara en sån konstig kännsla. precis som att åren inte hänt. Hmm. Aja Nu får jag väl försöka sätta igång. lär ta flera timmar.

Take care.  Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0