Give me light.

Natt mössan är på och lika så ögonbindeln / sovmasken. Även boken EGO WOMAN skriven utav Carolina gynning. Jag funderar över mitt liv som gått och även framtiden som inte alls är ovanligt nu för tiden och verkligen ser vilka misstag jag gjort på olika ställen i livet. Att jag inte fattade att jag va ute på hal is? '' att jag släppte in en totalt hemsk och fel människa i mitt liv och behöll den, Och att jag släppte in precis rätt men slängde iväg den. ? '' Hur fan kunde jag och hur tänkte jag ? Går det alltid så fel eller är det bara jag ? Finns det ingen läsare som faktigst kan svara på det ? ÄR DET BARA JAG ?




Okeej sovmasken dras ner nattmössan klickas på ON, Och jag välkomnar en ny dag imorgon.

Godnatt härliga folket.

Kommentarer
Postat av: Anonym.

Tror inte det bara är du ? och vad säger att valen man gör och konsekvenserna som blir ska få tala för att man inte själv kan påverka dem, sällan finns det fel som är så stora att dem inte går att ändra på. finns viljan finns hoppet. finns orken så kommer framgången.

2011-03-10 @ 20:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0