hors, and shopping

Ridning på skolan gick jätte bra. Red anton den stretiga hästen som bara springer ifrån arbetet som lätt bli stressad när han inte förstår. Jick skit bra.. blev stressad i början men slappnade av riktigt mkt trode inte det va samma häst. Det räckte med en liten liten förhålling så va han kvar. Helt super. Sen min lilla papaya. Gick med bra. Förutom att hon va lite trött redan när jag bärjade rida eftersom hon va så pigg och steppig innan så släppte jag henne ju så blev bara lite trav men gick jätte bra. Hon har hittat balansen riktigt bra och är styrbar. Skit kul.

Sen eftersom jag slutade halv 12 va jag klar hos min häst tidigt då åkte jag och mamma till torp.! Fick en T.shirt - wezc, från pondus och en vår jacka från pelle köpt i dixon skit snygg. Sen köpte mamma ett fleec täcke från hööks. Riktigt trevlig shopping tur hade vi. + att mamma köpte övningskörs skylt som vi tappar eftersom den blåser bort, så fick övningsköra hem. så jävla skönt. Fattar inte hur jag kan vara så kör kåt. tycker verkligen att det är så jävla kul.! Aya.. NU blir det nog bara lungt. Duschen och sova maby! ;)

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0