I <3 sex

Inte sant ? Alla älskar väl sex ? Dom flesta ilf. Dom flesta föredrar att ha sex med män men även folk som vill ha sex med en kvinna. I mitt tycke är det helt okej, beleve it or not men så är det. Men för min del är det en man som ska vara i mitt sällskap. Men det ända tråkiga är att med många män har svårt att acceptera att kvinnor kan ha lika stor sexlust som dom själva. Faktum är att det kan göra mig rasande. Att en tjej kan kallas hora, slampa, billig för att hon har stor sexlust, men en kille då ? Det är inte ens någon som bryr sig. Nu tycker jag att det är dags för oss tjejer att ställa oss upp och sätta ner foten för detta är oacceptabelt i mina ögon och öron. Har jag fel ?

Det blir fler och fler som går hem med en kille första natten och fakitigst har sex med killen, killen säger att han ringer imrn eller en annan dag men gör inte det. Det har kommit upp på många forum, och killar har lagt till svar som : Du är för lös aktig, Fina flickor lägger sig inte dirrekt, En kille vill kämpa inte ha någon som lägger sig direkt Mm. Det kanske är sant för det är samma för varje indevid. men jag menar om en kille/man gör så, då har det ingen betydelse. Men det där med fina flickor lägger sig inte, kommer ju redan som liten. Mamma säger till än att man ska va svår. Helst inte ha sex för än man gift sig. Det är tråkigt att folk har sånt syn på flickor, endast '' girlfriend material '' Det finns så många som säger att man ska hålla sig till en. Visst jag uppmanar inte att det är fel. Men dom som inte gör det. Dom som tänker att jag gör det när jag gifter mig, Innan vill jag utforska testa nytt.. Det är som om en ballet dansös kan dansa ballet utan att träna. Man måsta ju prova för att lära sig och även lära utav misstag inte sant ? Jag menar kvinnor ska alltså bli fantastiska på sex och INTE ha sex ? Så funkar det ju inte ? Stå upp för dig, Du har din rätt att bestämma vem du har sex med och inte. Och stämplarna ? Vad är det igentligten ? Det gäller att hitta balansen mellan passion/kärlek och sex/latex.

Har jag fel när jag säger att tjejer blir mer nertryckta. ? Igentligen är det inte så utan det är så att vi inte vågar stå upp till oss själva tillräckligt och tänker : Ja det kanske är som han / Hon / Det säger ? NEEEJ! Lyssna inte. Gör vad du själv vill och tycker om.

Ett roligt ordspråk:'

Modiga flickor röker jämt,
Dras sig ej för vågat skämt,
Dricker sig gärna fulla
Men vågar inte knulla


Jag tycker vi ändrar sista till : Och vågar ALLTID knulla.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0