I dont like work.

Jag är totalt helt slut. Jobbet kör slut på mig. Och denna snön kan jag ju tala om för alla att den är jag trött på. tror inte bara att det är jag. Kännde hur tårarna pressades fram, Och nu när jag nämde tårar så har jag tänkt på en sak, Att jag börjar bli väldigt väldigt kännslig när det gäller kännslor och sånt. Inte kul alls.

Nu är dagen för begravningen bestämmd, där han ska ha bestämmda kläder, Tex sin kepps som alltid satt på platts och sin skatebord. en gång som man bara la sig på backen och bara tjöt. Rip, Du kommer alltid finnas i våra hjärtan.

Just i dag är jag stark, just i dag mår jag bra, Jag förs framåt utav kraftiga vindar.just idag är jag stark, Just idag mår jag bra, jag har tron på mig själv på min sida. Jag har väntat så länge på jusst denna dan och det är skönt att den äntligen kommer.

Den låten får mig jusst vid detta tilfälle att må bra. kanske kan dom orden hjälpa er med att tänka att dagen den kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0