Internationella kvinno dagen

Ingen speciel dag igentligen för vilken dag är inte kvinnornas dag ? X) Jobbet funkade bra idag. posetiva miner ifrån alla håll. Undra om det berodde på att det va kvinno dagen eller fettis dagen ? Kan ju gissa på en blandning. För en gångs skull har jag fått så mycket berömm så den berömmen kan jag leva på länge. Tränare som säger att jag och min häst kan gå hur långt som hellst, att jag ska sattsa och att hon är över förvänntan. Folk utifrån som blkir helt saliga när dom ser henne. Och folk som sätt henne ifrån början som säger att dom inte fattar hur jag lykats få henne så bra.

Helt underbart, Min underbara Maya papaya, som vi även kallar skit maya, söl maya, dräggel maya ja ni vet kärt barn har många namn. Och henne kan jag lova håller ilf jag kärt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0