morgon pigg

Vaknade nu vid 9 snåret efter en så underbar drömm. Efterssom solen trycker sig in i mitt rum så sover jag ju med ögonbindeln eller vad dess namn nu va igen,
Ilf så drömmde jag att ja va med 4 killar och dykte i någon exotiskt land.vi hittade allt möjligt, '' vi blir typ rika på det'' och efter att jag drömmt ett tag blir killarna bara brunare och brunare och snyggare och snyggare, Vaknar utav att jag sitter på en fyr kantig båt utav trä, Och den ena dykarn han som jag flirtat med i drömmen åker efter båten på sån rund uppblåsbar ring.. Jar ser hur snygg han är och hur vinden bara blåser igenom hans hår och i det ögonblicket poff så vaknar jag, Bara önskar att jag aldrig vaknade att jag hela tiden drömmde den drömmen, eller att det skulle vart verkligheten. För han va verkligen så jävla snygg.

Underbart jävla väder idag med,, Blir träning så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0