O my ....

Detta förbaskade vädret tar kål på mig. det hårda slitsamma jobbet tar med kål på mig. Sen att farsgubben kom hem idag va ju inte heller någon hitt. Direkt blev jag på dåligt humör. jojojo. En dag kvar på denna veckan sen är det helg. jag kommer nog inte märka av den ändå efterssom jag kommer sova hela helgen. Nu blir jag tvek på om jag kommer åka med på begravningen med. Pallar inte allt folk. Min syster, Mamma, farsgubben, + att mormor vill med därifrån. palla åka ifrån stockholms trakterna i full bil.. Fuck no!!! Jag tar fucking tåg isf.sen kommer hela familjen tjuta ut allt, vet inte om jag pallar vara den som sitter trängst och trösta dom asså. Pallar inte asså, Har vart på så bra humör och nu bara allt dog. Som ett ljus blåst ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0