old school.

Tänkte på det jusst nu. Att dom flesta vill ju bli så gamla som möjligt. men jag har funderat på det och jag vill nog inte bli så gammal. Jag vill nog bli max 60år typ 55år, och jag ska leva villt tills dess. jag menar jag vill inte bli gammal gå med min rolator och önska att jag fortfarande kunde flörta med dom där snygga 20 åriga pojkarna. Jag vill inte behöva gå upp 3 h tidigare för att jag går sakta eller något liknande. haha det låter lite hemskt med faktigst. Jag tror ärligt inte jag vill det. Inte som det ser ut just nu.. Men som sagt det är många år kvar och det kan hinna ändra sig.

Ett bra motto för dom som känner som jag. :

Det viktiga är inte hur länge du lever.
Det viktiga är hur du lever och vad du lämnar efter dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0