Rasta man.

Mamma har köpt 3dubbel cd med massa reggae musik på. Så nu när jag körde hem gungade vi med skönt till max volym och våra vakra stämmor skreks ut. Mammsen kom på att nu till sommaren kan vi ju ha rasta fest. Vi alla klär ut oss som rasta män/kvinnor och diggar till härlig musik. Fatta kul det hade vart.
Mamma: Alla ska ju självklart röka då med.
Jag: Ganja då hoppas jag, annars blir det ju inget kul.
Skämt och sido ;)

Jag kan ju säga som så här att har bara sån stor lust att fly landet för bara en vecka kanske bara en helg. bara komma ifrån sverige för en sek och bara släppa allt här hemma. inte för att det är något sp utan bara för att det hade vart så himmla skönt. Nu blir det upp till stallet och tömmköra min häst sen försöka komma hem så tidigt så jag kan göra något annat än att bara vara där uppe hela dagarna.

Som alla vet, Jag älskar snygga killar med mysiga läppar :D Haha

One Love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0