Själsföränder och tvillingsjälar

Det sägs ju att en gång i varje liv träffar man sin själsförände. Det finns ju två uttryck som folk pratar om när dom pratar om den rätte är tvillingsjäl och självsförände.och har nu kommit fram till mig att de flesta man träffar i livet är tvillingsjäl, det är en själ som föddes ugefär sammtidigt som du själv och som har kommit ungefär lika långt i utväcklingen. Din tvilling själ kan vara din mamma ditt syskon, en nära vän. I enstaka fall blir du förälskad i din tvilling själv med upplever ofta den person som ett syskon.

En själsförände är den du borde välja som din kärlek. Det är din totala av bild, Vet allt om sig, Förstår dig bättre än nåågon annan, Men ser oxå dina fel och brister.Det säger ilf benny rosenqvist.

Är det brottom med att hitta sin stora kärlek eller kan jag bara vara själv. jag tror att många tänker så och undrar kommer jag hitta den där alla pratar om,? Jag behöver väl inte tvinga mig själv att vara med någon bara för att slippa vara ensam.. Det skulle ju aldrig falla mig in för jag gillar att vara ensam. Träffa vem jag vill prata med vem jag vill.

Men har ändå som en liten press på mig att jag måste hitta den där personen. Och tekniskt sätt vet jag. Han ligger långt bak i mitt liv. Fast ändå ganska långt fram. Men den har sätt alldeles för mycket och nog med det.

Nu blir det att utforska thailands sista dagar på stranden. Kanske ta en tur med den vilda hästen ''spider man ''. Galopera längst stranden och skölja bor dessa tankar med vatten. Blir bara surrigt och ledsamt och tunkt när man tänker på meningen.. Så Take care!

Frida Axelsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0