Thailand kära Thailand

Kan ju säga att detta land har slått mina förväntingar med stort. inte landet i sig
utan allt folk, Tron dom har och lever för och att det aldrig slutade förvåna en.
Sitter faktigst med tårarna rinnandes ner för min kind för att jag måste lämna min stora
kärlek som jag hittat här nere.. Den underbara pojken va något mina ögona aldrig skådat förut
och kännslan när han sa sina sista ord '' Jag hoppas jag får se dig igen och att du kommer
sakna mig, för jag kommer sakna dig, Frida sötnos på taskig svenska och inblandade engelska
ord och på thailensk brytning. kännde hur mina tårar va på väg och jag fick inte ut ett ord
Åhh, den pojken kommer jag aldrig glömma och aldrig heller detta land. Jag hoppas thailand
välkommnar mig lika mycket nästa år för nu blir det att spara mina pengar.


Jag fick min sista rid tur på ''spider man'' på stranden. En skenande galopp på stranden i
havets vågor. Och även säga hejdå till mina cawboys som alltid va så glada och vinkade och
skrattade åt mig. Och även till dom underbara betch folket som sprang och serverade oss
dom underbara drinkarna.

Jag kan ju säga som så här att jag ser inte fram emot 14 h fyg resa hem. Jag hade lätt kunnat
Stanna här ett bra tag till. Men men måsta hem till dom vanliga rutinerna och den tråkiga
skolan. Har haft en bra tid ilf.

bilder kommer snarast.

Tackar alla för dom bra kommentarerna om mitt sätt att se på dagens sammhälle och ser gärna mer kommentarer.

Frida Axelsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0