Tuff brud i lyxförpakning

Jahop. Nu är man inte längre så tuff, tummen är the biggest och sen så vet ni vad :O Mamma har nu förstört min image, Jag som är så emot svenssons familjer, vilket inkluderar Villa, Husvagn, Och en VOLVO :O Hopp villa och husvagn visst men nu är audi'n gick sönder pga av en osmart syster, Så köper dom en volvo :O En 940 :O Kan ni tänka... så tyvär ni går jag och hänger mig och dör 3 gånger om för detta är inte kul. Nu är vi både äckta svenssons och ni kan ju kalla oss volvo raggare.. Hahahahah..

Jaja så kan det ju vara ibland.. det blev ingen uppdatering igår för jag va lite för bakdragen igår.. Hehe. Fredagens kalas va kul, men blev lite för kul ett tag där. Lugnade sig rätt snabbt ilf. Mycket trevligt folk och go dricka :D

peace and love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0