Underbart väder på dagen

Men kvällens balader har inte vart något att hurra för. Riktigt mys väder. Det va så att jag och syrran gick ut på solsidan och satte oss och tjöta tog en cigg typ. Sen åkte jag upp och red gick super det va så sista där med alla galoppombyten som hon gjorde haha '' Inte fullt medveten om det '' så slängde jag mig av och bara öste med berömm och kärlek. åkte hem åt god mat,

Skulle upp och kolla på pernilla träning på carina när hon red men kom inte längre in än halvägs på vägen in till storängens dressyrcenter så ser vi en lastbil ligga på sned ner i diket. inte vilken lastbil som helst utan carinas. Jag kastar mig ut och ser så allt är lungt. carina hyperventilerar och yrar om hästen som är i lastbilen. Det gick fint som tur va ilf. stefans kommentar när carina sa att hon inte kunde köra va : Du lägger dig väl inte i diket mer än en gång på en dag. Nej inte hon, Men det försäkrar ju inte restan utav familjen. Carina kommer inte mer än upp på hästryggen så ringer telefonen. Då har hennes son krockat med en annan bil och flygit i diket.

Ja en spänande upplevelse..! Sånt jag gillar. Nog nu ska jag se på film sen blir det till att gå och nanna..

Pz

Frida axelsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0