Du hittar mig inte förän jag kommer fram.

Det finns tider i livet som man säker älskar, då som som mår som bäst. Att vara tonåring är fan inte lätt må ni tro, och ni vet säkert själva, Man oroar sig för allt och man är aldrig perfekt. Har en period jusst nu där jag endast tänker och funderar på finns det någon som verkligen tänker, eller någonsin kännt denna kännsla jag känner jusst nu ? Jag kan inte med ord beskriva hur det känns, Med trevlig det är den inte. Vill inte klaga och tycka synd om sig själv, för som jag annser det finns det inget värre än att lyssna eller läsa om någon som tex.. Vill ta livet av sig, Eller vill ta droger för att må bättre, eller skära sig i armarna. Det är inte min typ utav grej.

Jag håller inne tills jag spricker, Och när jag väl spricker så gömmer jag min mer än vad jag gjorde innan. Så ah Där har ni mig, Jag Gömmer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0