Gömmer sig under lögner.

Lögner är en fråga jag som så många andra ställer sig frågan varför ?

Hur kommer det sig att man ställer sig och ljuger istället för att berätta sanningen. Jag menar nästan i alla situvationer så kommer man längre på att vara ärlig och säga tex, Ja jo det gjorde jag. Eller att istället för att ljuga sig till något säga att så här är det och jag behöver det verkligen ? Det är väl inget som säger att om du är ärlig och i behov av något, att du inte får det. Jag hade ilf mycket helre gett dig med behov av något som förklarar det med sanning, än någon som ljuger för att fe det man vill.

Man ger ju helre någon man vet är ärlig än någon som ljuger, Sen lögner kommer ju alltid fram. Och så är det. även om det tar 5 år så kommer det fram förr eller senare. Och jag tycker synd om alla er människor som ljuger så ni tror på det själva, Även så lider jag med er som ljugit så mycket att ni måste dra er undan och inte kan svara på frågor utan en lögn, för att hela erat liv är uppbyggt på lögner, Erat jobb, det är en lögn, Vad du tjänar, Killen du träffar, Vart du bor, Det du har, Kanske skyller du ett problem på en sjukdom som du själv inte ens har. Er lider jag med. Och jag råder alla er som känner att ni lever i en lögn eller kanske har något att berätta.

Berätta det, Förklara '' Försvara dig inte '', Men erkänn bara. allt känns så mycket bättre efter, Och att inte behöva leva där, det gör dig bara gott.


Kommentarer
Postat av: rosa lövling

Ja, du Frida så är det!

Jag brukar säga att : sannigen kommer alltid fram, förr eller senare.

Kramar från moster Rosa

2011-11-20 @ 14:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0