Stress och smått panik.

Jaa. Nu är jag officiellt 18år imorgon. Känns ju som att jag vart 18 år i säkert 1 och ett halvt år redan. Med tanke på att jag vart ute på krogen och sånt så mycket innan. Och många vakter som faktiskt gått på mina knep när dom bett om legg. Och att dom gått på att det vart jag på legget när jag väl haft med mig något.

Känns som att man kommer vara tvungen att se sig själv som vuxen nu. Jag kommer inte kunna säga, Men jag är bara ett barn. För ja faktiskt. Jag drar fortfarande det draget när jag gjort något jag ångrar. Det går lixom inte att säga '' Men mamma, Jag är ju bara vuxen '' Tror inte att det går vägen längre.

Det är så mycket dom här veckorna nu. Fram till v 52 har jag totalt fullt upp. Det är Skolan, Har nationella prov nu fram till v 52, Två prov per v nästan. Sen har jag Plugg till körkort, För är beräknat om ca 2 v ska jag ha körkort. Bokat teori prov och uppkörning och är redan nervös så jag kan typ inte ens sova. Sen har jag jobb nu på helgerna. Ofta är det ju heldagar ifrån Morgon Ca kl 08.00 tills ca minimun 23.00. Ofta blir det till 01.00. Men ändå skönt att ha något att göra. Fast får inte glömma hästen.. Det är lätt hänt att hon råkar hamna lite på utkant och det är ju absolut inget jag vill. Men ibland får det bli så.

Dirrekt jag får körkort så ska jag chilla.. Då ska jag ge fan i allt va läsning/pluggning heter. inte för att jag läser och så mycket, Men körkorts frågorna snurrar i mitt huvud hela tiden. Jag till och med drömmer om dom jävla vägskyltarna..! Det är hemskt. Och är nog väldigt nervös för att jag själv anser att jag pluggar för lite. :S Men är så svårt att plugga mer, det går lixom inte har så mycket annat att göra. Mina veckor är ju näst intill fullbokade. Men jag gillar ju det så klaga det ska jag inte göra.

Fick min förtidiga födelsedagspressent förut. En systemcamera som jag önskat mig. Jätte nöjd och as glad för den asså. Så va ju uppe hos hästen va tvungen att be mamma ta kort när jag övade på den spanska skritten och så med min paysa. Här ska ni se :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0