Oftare händer de.

Det blir mindre och mindre bloggande, Men märker att det blir mindre och mindre tid jag lägger på mina '' vänner ''. Man säger så ofta, vi måste ses snart, det va länge sen. Men det är inte så att det blir av fören typ 1 till 2 månader efter. Och att planera med mig det går tyvärr inte. Det börjar bli bättre, jag är inte lika inpulsiv, men fortfarande hatar rent ut sagt att planera, fast jag behöver det.

Jag vet att jag vart dum många gånger, och jag ber om ursäkt för det, Jag ber oxå om ursäkt för att jag inte har tid många gånger, Jag känner mig ganska själv upptagen, Fast igentligen så är jag nog inte det.

och sen jag fick halsfluss förra veckan så har jag ju endast legat hemma inprinsip, vart i stallet bara. men mer än så blir det ju inte när man är sjuk. Det är lixom flytta sig mellan soffa, säng och toa. Men även nu när jag igentligen är frisk så blir det inte att man gör så mycket ändå. Man ligger kvar i säng, soffa och går imellan toa och soffa.

Men idag ska jag faktiskt ta mig in till lilla staden uddevalla, Får ju ta mig ikragen och göra något, Och måste ändå in efterssom jag har Kör tid idag på körskolan.. Hmm Detta med körkort får mig att få ångest.. Pallar igentligen inte ens ta det men får la kämpa bara för att mamma vill de. Hahah xD 

Ahoppp.. Allt för mig. Men tänk på det vänner. Det är inte så att jag glömt er, Utan mer att jag grävt ner mig i backen och sitter fast där ;)

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0