Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Den senaste tiden har jag haft tomt på ord och meningar för att överhuvudtaget villja eller kunna blogga. Det är lite surt tycker jag för jag iallafall får inte ut mina tankar på ett bra sätt i och med att jag har svårt för att prata i verkligheten, Och det gäller allt näst intill. Inte så att jag är osocial eller så, tror jag inte ilf :) Men har svårt att få ut mina tankar för ofta blir det så fel. När man skriver kan man läsa om ändra i texten och det känns fel, ja ni vet, men det har vart torrt på ord meningar och tankar över lag. Vill bara visa att jag lever och nu faktigskt komma och skriva ut en snabb sak bara.

Jag vill klaga och igentligen säga till och hoppas att personer läser och tar in, att jag blir så fruktansvärt trött och irriterad som använder mig och även andra som någon sorts tröst, eller första hjälpen förband, För att jag kan lyssna och komma med råd och när det gäller tunga grejer kan jag nog värka rätt Hård fast inte hård, Men jag kommer med argument varför och för och emot. Ja ni som känner mig ni vet. Men jag är så trött på att va en axel ni kan luta er emot men sen varken få något för det, eller bara bli lämnad som en påse skit, när ni inte behöver mig.. Jag vet detta händer alla människor mer eller mindre, men bara denna månad så känns det som att folk backar ? Gör jag något fel ? Är det mig ? Det tycker ner självkänsla, livsglädje ja allt. jag menar vem känner sig omtyckt och får positivkredd för det men gör när någon bara vänder ?

Men jag känner som så här, är du så liten att du inte klarar dig själv din patetiska idiotiska äckliga lilla människa så fine, Jag klarar ilf av att hjälpa både dig själv samtidigt som jag höjer mig själv och lever mitt eget liv. Jag menar, Vad gör du ? Inget du lever på mig, försöker manipulera men nejdå. Mig lyckas du inte med.

Jusst nu för detta ögonblick kom jag på att fan jag är ju igentligen så jävla grym. jag klarar flera saker samtidigt medans vissa inte klarar något. Så fuck you! Jag mår bra jag lever mitt liv.

Fast lite äcklig känner jag mig jusst nu., Jag stinker ko! Så duschen ropar på mig och vill väldigt gärna göra mig ren hör jag, så jag får väl va snäll och låta den!

I mitt förra inlägg skrev jag om bup, De va någon jag vet inte vem som frågade vad jag gör där, '' Nej jag är inte psyksjuk, deprimerad, dålig familj, '' nejnejnej inget sånt. Jag har gjort en adhd utredning och det kan jag berätta för er att det hade jag.. Så där ser ni ännu en grej, fy fan va jag är grym som klarat med igenom det utan några igentligen stora problem för omvärlden utan mer i mitt huvud det är kaosat. men det är ju lungt ;)

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0