oväder!

Ni vet ju vad man säger om vädret som är nu. Man blir så deprimerad. Det börjar bli mörkt, det börjar bli fruktansvärt blött, och det börjar bli kallt. Det är nu höst.! Och hur känns det ? njaa för mig känns det inte bra iallafall. jag tycker inte att vi har haft någon sommar över huvudtaget. Men det kan vara så att jag låg och sov när solen va framme så jag inte märkte av sommaren någon vidare.

Vädret igår va inte kul, så sa till mamma att om det är sånt väder i morgon på morgonen tänker jag inte gå upp. Vaknade upp och ingen som väckt mig. Men när jag kollar upp och ut så är det inget dåligt väder, då är det lite blåsigt men inget regn. Då får jag vara hemma och ha tråkigt istället när det är '' bra '' väder. Haha Så negativ, skyller på hösten!. ;) n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0