allt och inget.

Det va som sagt ett tagsen och som jag sagt alla andra gånger är det för att jag inte riktigt har tid. Jag har knappt tid att tänka. Jag hinner inte ens hem innan det är nästa sak att göra. Men idag kände jag att det va dax.

Måste börja klaga på skolorna som inte har pedagogiskt utbildat folk på skolor. Att staten som ändå tar så mycket pengar och lägger på barn i afrika eller vad dom nu gör. hjälp oss här i sverige. Jag menar lärarna kan ju inte ha en utbildning i pedagogik eller så skiter dom bara i det.

Jag börjar bli riktigt jävla skoltrött nu igen och är så sugen på att hoppa av skiten så det är inte sant. Satte mig faktiskt i bilden påväg hem och pratade med mamma om det, och vi kom fram till bra saker ändå. Nu är det inte så att min mamma råder mig att hoppa av, men hon råder mig heller inte till att gå och må dåligt. Så vi kom fram till om det är så att det kanske faktiskt går att ta ett sabbats år efter detta året och komma tbx i 3an nästa år igen. att jag väntar ett år. Eller om inte det går att jag bara skiter i detta och läser upp betygen sen. Läser till dom kurser jag faktiskt vill för nu läser jag ingen som direkt intresserar mig även om det handlar om häst.

Sen att gå med sånna idioter som inte fattar.. Jag menar jag fattar trögt, när jag fattar då fattar inte dom idioterna.. Jag menar halva lektionen går åt att dom ska prata om någon jag kan, då kan jag ju lika gärna vara hemma och göra sakerna ?
 
Neej okej nu tänkte jag barnsligt men när jag blir iriterad, arg, trött så går det ut över mitt tänk. och då tänker jag hatiskt om alla som öppnar sin käft. Sorgligt men så är det.

Nu ska jag käka mat sen upp till hästen i detta förbaskade regnet.! Ush!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0