En fråga flera svar.!

Ännu en utav min egen mänskliga svaghet är att jag tänker för mycket när jag hamnar i en situvation jag inte kan helt hantera. Ett vanligt exempel och det är så lätt att förklara är när det kommer till killar, Man tänker för mycket vad vill han, Hade han någon bakhake med det han sa ? Han kanske säger '' Det är skönt att prata med dig, Du lyssnar och förstår '' Tanken blir ju genast, Hur menade han ? Men Hallå ? Jag hörde ju själv, han tycker det är skönt att prata med mig för att jag lyssnar ? Varför ens tänka tanken vad menade han ?

Samma sak, Jag har ju inte kontroll över framtiden, Hur det kommer bli eller se ut. Det spelar ingen roll vad jag gör nu, För det kommer aldrig bli som jag har tänkt den ändå.. Så frågan är, varför tänker man så ? Jag som så många andra ungdommar i denna '' morderna '' värld som vi lever i är intresserade utav tattueringar, och jag vekrligen älskar det, Det finns ju inget mer atraherande än en kille med en kropp täckt med tattueringar, Och samma för tjejer, Jag tycker att det är så snyggt verkligen med att ha heltäckande kroppsdelar, Och det är något jag tänker bygga ut på mig själv.

Men oxå där kommer tanken, Tänk om jag träffar en kille när jag är 25 år, Han är den jag söker, man han inte tycker om tattueringar ? Nene Men igentligen, Vad fan ska jag ha han till då om han inte gillar mig för den jag är ? Och när jag är 60 bast ? Aha ? Gaddningar över hela kroppen, Men ärligt tror ni gott folk att vi tänker på våran kropp då ? Hade folk gjort det hade vi rätat ut varenda rynka vi får ? men inte då.

Det är så många som undrar allt med detta med gaddningar ? ( Kommer du inte ångra dig ? Har dom någon betydelse eller gör du dom bara för att det är snyggt ? Gör det ont ? hur kan du lägga ut pengar på att måla på din kropp ? ) Helt ärligt folket, Ni ska få ett svar nu,
-Ångra mig, nej varför ska jag göra det ? Jag gör dom för att jag ser dom som en del utav mig ? Dom kan visa vem jag är på en konstaktigt sätt,
-Och ja, visst fan har dom en betydelse ? Det har allt man gör ? Och ärligt så betydelsen är ju att dom sitter på mig, och jag anser att det är något som finns där för mig, Sån jag är, sånt jag gått igenom, Sånt jag hoppas på, Det jag älskar! Och även om jag kanske ändrar på mig och inte är den jag beskrev mig som genom gadden jusst nu.! Så va jag det en gång.!
-Och om det gör ont ? Asså du får nålar i dig ? Ja det känns. Men ont nej, Det är en smärta som du gillar, för att du ser fram emot att se det, Du blir nöjd över smärtan, Och kroppen vänjer sig och stöter bort smärtan tills det gått för långt, Men det är inte fören efter timmars sittning..
-Och som sagt, Pengar ? vad är det ? Jag kommer alltid ha med mig det, Det är en del utav mig och gjorde mig till den jag är. Så varför inte ?

Sen tänkte jag på det, När jag är 60 - 70 år gammal, Så kommer nog garanterat nästan alla dåvarande ungdommar vara gaddade så det kommer inte vara något konstigt.

Sen så igentligen ska vi tänka ett steg till, som igentligen hör till ämnet fast ändå inte,

Vi tjejer Vi opererar in fejk bröst, Sätter dit fejt naglar, falska ögonfransar, Falska ögonbryn, Botox i ansiktet, Push - up bh, Solar solarium för att bli brun, Och hallå ? Så klagar vi på att det inte finns äckta män ? Vad är problemet ?

haha Saken är den, Att dom som gör allt det där, Det ser ni inte, Utan ni ser färgen i huden, som har funnits i så många tusentals år ? haha Idioter.!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0